Επιστροφές προϊόντων

Πολιτική Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων

Παρέχεται το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής ολόκληρης της παραγγελίας ή μέρους αυτής εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Επιστροφές που δεν έχουν πραγματοποιηθεί εντός προθεσμίας ενδέχεται να μην γίνουν αποδεκτές.

Ως ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος καθορίζεται αυτή που αναγράφεται από τη μεταφορική εταιρεία στην απόδειξη παραλαβής.

Για επιστροφές ή αλλαγές πρέπει:

1.  Να αποσταλεί το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να είναι άρτιο, σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, μη χρησιμοποιημένο ή λερωμένο, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ή αλλοιωθεί οι ετικέτες σήμανσης και εντός της συσκευασίας του.

2.  Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο μέσω της μεταφορικής εταιρείας [Όνομα εταιρείας ταχυμεταφορών]. Σε περίπτωση που προβείτε στην αποστολή του προϊόντος με δική μας χρέωση, η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει, αφού αφαιρεθεί από το ποσό της παραγγελίας σας, ποσό αξίας 3€, που θα αφορά το κόστος επιστροφής του προϊόντος προς εμάς

Επιστροφές σε σκουλαρίκια ΔΕΝ γίνονται δεκτές για λόγους υγιείνής.

Στα προϊόντα που αγοράστηκαν κατά την περίοδο των εκπτώσεων δεν γίνονται επιστροφές!

Επιστροφή δώρων

Εάν παραλάβατε ένα δώρο και θέλετε να το αλλάξετε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις προϋποθέσεις που έχουν αναφερθεί παραπάνω. Η αξία του προϊόντος που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη ή ίση με αυτού που παραλάβατε.

Κόστος Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων

Στις περιπτώσεις που η επιστροφή / αλλαγή δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της Athena Shop το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

Όταν η επιστροφή /αλλαγή γίνεται λόγω αποστολής ελαττωματικού ή λάθος προϊοντος, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής βαρύνουν την Athena Shop.

Επιστροφή Χρημάτων

Εφαρμόζεται σχολαστικός ποιοτικός έλεγχος στα προϊόντα που επιστρέφονται.

Η επιστροφή χρημάτων διεκπεραιώνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1.  Ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά

2.  Κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό